Programa kadın kolları, gençlik kolları, merkez ilçe teşkilatı ve partinin farklı kademelerinden çok sayıda üye katıldı.
Yoğun Kar Yağışı Nedeniyle Ertelenmişti
Programda konuşan İl Başkanı Zeydin Kaya, Ramazan Bayramı dolayısıyla katılımcıların bayramını kutlayarak, yoğun kar yağışı nedeniyle programı daha önce ertelemek zorunda kaldıklarını belirtti.
Kaya, “Yılların en büyük karı ilimize yağdı. İnşallah artık su sıkıntısı yaşanmayacaktır. Olumsuz hava şartları nedeniyle ilçe ve köylerdeki arkadaşlarımızı rahatsız etmedik” dedi.
“Birlik ve Beraberliğimizi Güçlendireceğiz”
Partinin kuruluşundan bu yana emek veren teşkilat üyelerine teşekkür eden Kaya, birlik ve beraberlik mesajı verdi. “Bu makamlar geçicidir. Yeni gelecek kardeşlerimize de aynı şekilde destek vermeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
“Kader Gayrete Aşıktır”
Teşkilat üyelerinin Ramazan ayı boyunca sahada aktif görev yaptığını belirten Kaya, “Mahalle, köy, ilçe, belde ve mezralarda görev yapan tüm arkadaşlarımızı tebrik ediyorum. Çalıştıkça karşılığını alacağız. Kader gayrete aşıktır. Biz gayret gösterelim, Allah da kaderimizi güzelleştirir” diye konuştu.
Program Hatıra Fotoğrafıyla Sona Erdi
Bayramlaşma programı, katılımcıların bir araya gelerek sohbet etmesi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.