4 Günde Tamamlandı, Hizmete Açıldı
Gimat Gross önünde yapılan düzenleme kapsamında toplu taşıma araçları için duraklama cebi oluşturuldu. 28 Mart’ta başlayan çalışmalar, 4 gün gibi kısa bir sürede tamamlanarak 31 Mart Salı günü vatandaşların kullanımına sunuldu.
Trafik Aksaklıkları Giderildi
Bağdat Caddesi üzerinde özellikle 177. Cadde’den direkt çıkış yapan araçlar ile yaya üst geçidi altında yolcu indirip bindiren otobüs ve dolmuşlar, ana arterde trafik yoğunluğuna neden oluyordu.
Yapılan düzenleme ile bu sorunların önüne geçilmesi hedeflendi.
Toplu Taşıma İçin Özel Cep Oluşturuldu
Oluşturulan katılım cebi sayesinde otobüs ve dolmuşlar, ana yol üzerinde şerit kapatmadan yolcu indirip bindirebilecek. Böylece hem trafik güvenliği artırıldı hem de ulaşım daha düzenli hale getirildi.
Trafik Akışı Hızlandı
Yeni düzenleme ile özellikle sabah ve akşam saatlerinde yaşanan yoğunlukta trafik akış hızının artırıldığı belirtildi. Başkentlilerin işlerine ve evlerine daha hızlı ve güvenli ulaşabilmesi amaçlanıyor.
Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin bu çalışması, şehir içi ulaşımda konforu artıran önemli adımlardan biri olarak değerlendiriliyor. İGFA