Bakan Işıkhan’dan Gaziantep’te Örnek Projeye Ziyaret: Protez Merkezi İncelendi

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Prof. Dr. Vedat Işıkhan, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen Buğday Tanesi Protez Ortez Yapım ve Uygulama Merkezi’ni ziyaret ederek incelemelerde bulundu.

- 27-03-2026 09:55

Türkiye’de yerel yönetim tarafından kurulan ilk protez-ortez merkezi olma özelliği taşıyan tesis, dikkat çekti.

Türkiye’de Bir İlk: Protez-Ortez Merkezi

Gaziantep’te hizmet veren merkezde yürütülen çalışmaları yerinde inceleyen Bakan Işıkhan, üretim ve uygulama süreçleri hakkında yetkililerden detaylı bilgi aldı.

Kişiye özel protez ve ortez üretimlerinin gerçekleştirildiği merkezde kullanılan teknolojiler ve uygulama süreçleri hakkında sunum dinleyen Işıkhan, tesisin engelli bireyler için büyük önem taşıdığını vurguladı.

“Bu Proje Diğer Belediyelere Örnek Olmalı”

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’nin hayata geçirdiği projenin örnek niteliğinde olduğunu belirten Işıkhan, proje öncesinde Belediye Başkanı Fatma Şahin ile görüş alışverişinde bulunduğunu ifade etti.

Projenin isminin dahi anlamlı olduğunu dile getiren Işıkhan, “İnşallah bu çalışma diğer belediyelere de örnek olur” dedi.

Vatandaşlarla Bir Araya Geldi

Ziyaret kapsamında merkezden hizmet alan vatandaşlarla da sohbet eden Bakan Işıkhan, rehabilitasyon süreçlerine ilişkin bilgi aldı.

Engelli bireylerin yaşam kalitesini artırmaya yönelik bu tür projelerin yaygınlaşmasının önemine dikkat çeken Işıkhan, sosyal hizmetlerin güçlenerek devam edeceğini ifade etti. İGFA

Günün Diğer Haberleri