Alsancak Mustafa Denizli Stadyumu’nda oynanan mücadele golsüz eşitlikle sona ererken, tribünlerde stad projesi gündemin en önemli başlıklarından biri oldu.
Başkan Tugay Maçı Tribünden İzledi
Lig 4. Grup’ta mücadele eden Karşıyaka Spor Kulübü ile Eskişehirspor arasında oynanan karşılaşmayı yakından takip eden Başkan Dr. Cemil Tugay’a, İzmir Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü ve Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanı Berkhan Alptekin ile Karşıyaka Spor Kulübü Başkanı Aygün Cicibaş eşlik etti.Karşılaşma boyunca taraftarların yoğun ilgisiyle karşılaşan Başkan Tugay, devre arasında İzmirlilerle bir araya gelerek hatıra fotoğrafları çektirdi. Tribünlerde ise Karşıyakalı taraftarlar, uzun süredir beklenen stat projesine yönelik tezahüratlarda bulundu.
Tanju Çolak’tan Stad Projesi İçin Teşekkür
Türk futbolunun efsane isimlerinden Tanju Çolak da karşılaşmayı takip eden isimler arasında yer aldı. Maç sırasında Başkan Tugay’ın yanına gelen Çolak, Karşıyaka Stadı’nın yapım sürecinin başlatılması nedeniyle teşekkürlerini iletti.
Fenerbahçe ve Galatasaray formalarıyla gol krallıkları yaşayan, Avrupa Altın Ayakkabı Ödülü sahibi tek Türk futbolcu olan Tanju Çolak, stat projesinin Karşıyaka için büyük bir kazanım olduğunu ifade etti.
Çolak, “Stada ön ayak olan başkanıma teşekkür ediyorum. Karşıyaka’ya çok büyük haksızlık olmuştu. Elinize sağlık, Karşıyaka’ya tam destek” sözleriyle memnuniyetini dile getirdi.
“Karşıyaka’nın İhtiyacı Vardı”
Başkan Dr. Cemil Tugay ise stat projesine ilişkin yaptığı açıklamada, Karşıyaka’nın uzun süredir böyle bir yatırıma ihtiyaç duyduğunu vurguladı.
Tugay, “Yapabildiğimiz en güzel stadı yapacağız. Karşıyaka’nın çok ihtiyacı vardı” ifadelerini kullanarak sürecin kararlılıkla ilerleyeceğinin mesajını verdi.
İzmir Büyükşehir Belediyesi ile Gençlik ve Spor Bakanlığı arasında stadın yapımını kapsayan protokol sürecinin hızlandırılması için çalışmaların sürdüğü belirtilirken, projenin hayata geçmesiyle Karşıyaka’nın modern bir tesise kavuşması bekleniyor. İGFA