Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, Şehir Kütüphanesi’nde ders çalışan öğrencilerle bir araya gelerek nohutlu tavuk pilav ikramında bulundu. Öğrencilerle aynı masada yemek yiyen Başkan Er, gençlerin kütüphane hakkındaki görüş ve önerilerini dinledi.
Malatya Büyükşehir Belediyesi tarafından hizmet binası içerisinde hayata geçirilen Şehir Kütüphanesi’nde öğrencilere yönelik ücretsiz ikram uygulaması devam ediyor.
Her hafta düzenlenen etkinlik kapsamında bu kez öğrencilere nohutlu tavuk pilav ikram edildi. Programa Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, eşi Sevgi Er ve iş insanı Mustafa Özkan katıldı.
Öğrencilere yemek dağıtan Başkan Sami Er, daha sonra gençlerle aynı masada yemek yiyerek sohbet etti.
Ücretsiz İkramlar Sürecek
Başkan Sami Er, Şehir Kütüphanesi’nde haftanın bir gününü "İkram Günü" olarak belirlediklerini ifade ederek ücretsiz yemek uygulamasının devam edeceğini söyledi.
İş insanlarının da uygulamaya destek vereceğini belirten Er, bu haftaki ikramın iş insanı Mustafa Özkan tarafından üstlenildiğini ifade ederek katkılarından dolayı teşekkür etti.
Yeni Kütüphaneler Açılacak
Şehir Kütüphanesi’nin gençlerin ihtiyaçları dikkate alınarak planlandığını belirten Sami Er, kent genelinde yeni kütüphaneler açmayı hedeflediklerini söyledi.
6 bin 400 metrekarelik alanda hizmet veren Şehir Kütüphanesi’nin bölgenin en büyük kütüphanelerinden biri olduğunu ifade eden Er, Engelsiz Kütüphane Projesi’ni de hayata geçireceklerini açıkladı.
Şehir Kütüphanesi’nde ders çalışan öğrenciler ise modern çalışma ortamı ve ücretsiz ikram uygulaması dolayısıyla Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er’e teşekkür etti.