Etkinlikler Çelenk Sunumu ile Başladı
Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından organize edilen program, Atatürk Anıtı’na çelenk sunulmasıyla başladı. Ardından Ressam Şefik Bursalı Sanat Galerisi’nde huzurevi sakinlerinin eserlerinden oluşan sergi açıldı.
Sanatla Dolu Sergi
Serginin açılışına Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Mehmet Aydın Saldız, bürokratlar ve vatandaşlar katıldı. Sergiyi gezen Saldız, eser sahipleriyle sohbet ederek çalışmalarından dolayı tebrik etti.
Huzurevi Korosu Sahne Aldı
Etkinlikler, Tayyare Kültür Merkezi’nde düzenlenen Huzurevi Korosu konseriyle devam etti. İki bölümden oluşan konserde Türk Sanat Müziği eserleri seslendirilirken, solo ve koro performansları izleyicilerden büyük alkış aldı.
“Büyüklerimiz En Değerli Köprüdür”
Konser sonrası konuşan Başkanvekili Saldız, yaşlı bireylerin sosyal ve kültürel hayatta daha aktif yer almasının önemine dikkat çekerek, onların toplumun en kıymetli değerlerinden biri olduğunu vurguladı.
Dayanışma ve Aidiyet Vurgusu
Etkinliklerin, birlikte yaşama kültürünü güçlendirdiğini belirten Saldız, bu tür organizasyonların moral ve aidiyet duygusunu artırdığını ifade etti.
Program sonunda sanatçılara hediye takdim edilirken, etkinlikler katılımcılara unutulmaz anlar yaşattı. İGFA