Şampiyonada Ecrin Su Yılmaz iki farklı kategoride Türkiye şampiyonu olurken, takım arkadaşları da önemli başarılar elde etti.
Köyceğiz’de kıyasıya mücadele
Türkiye Kano Federasyonu tarafından 15–18 Nisan 2026 tarihleri arasında Muğla’nın Köyceğiz ilçesinde düzenlenen organizasyona Türkiye’nin dört bir yanından sporcular katıldı. Eskişehir Büyükşehir Spor Kulübü ise 11 kişilik kadrosuyla şampiyonada yer aldı.
Zorlu geçen yarışlarda Eskişehirli sporcular, farklı kategorilerde elde ettikleri derecelerle öne çıktı.
Ecrin Su Yılmaz’dan çifte Türkiye şampiyonluğu
Genç kadınlar kategorisinde 500 metre ve 1000 metre yarışlarında mücadele eden Ecrin Su Yılmaz, her iki parkurda da birincilik elde ederek çifte Türkiye şampiyonu oldu.
Kadınlar U23 500 metre kategorisinde yarışan Esin Özdaş ise başarılı performansıyla Türkiye üçüncüsü olarak kürsüye çıkmayı başardı. Büyük erkekler C1 kategorisinde mücadele eden Mehmet Ali Duman da yarışları ikinci sırada tamamlayarak önemli bir başarı elde etti.
Eskişehir’de gurur yaşandı
Elde edilen başarılar Eskişehir’de büyük sevinç yaratırken, Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce de sporcuları tebrik etti. Ünlüce, “Eskişehirimizi en iyi şekilde temsil eden tüm sporcularımızı ve antrenörlerimizi kutluyorum. Bu gurur hepimizin” ifadelerini kullandı.
Eskişehir Büyükşehir Spor Kulübü’nün genç sporcuları, elde ettikleri derecelerle gelecek organizasyonlar için de umut verdi. İGFA