Keşan Kaymakamı Mercan’dan Şampiyonluk Maçı Öncesi Keşanspor’a Moral Ziyareti

Edirne Süper Amatör Lig’de şampiyonluk mücadelesi veren Keşanspor’a, kritik maç öncesi moral ziyareti geldi.

SPOR - 03-04-2026 11:41

Keşan Kaymakamı Aziz Mercan, hafta sonu oynanacak Ata Gençspor karşılaşması öncesinde takımın antrenmanını ziyaret ederek destek verdi.

Kaymakam Mercan Takımla Bir Araya Geldi

Keşan Atatürk Stadı’nda gerçekleşen ziyarette Kaymakam Aziz Mercan, Keşanspor Kulübü Başkanı Mehmet Yavaş, yönetim kurulu üyeleri ve ilçe protokolü tarafından karşılandı. Antrenman sahasında futbolcular ve teknik heyetle bir araya gelen Mercan, takımı tek tek tebrik etti.

Takımın sezon boyunca ortaya koyduğu performansı yakından takip ettiğini belirten Mercan, Keşanspor’un ilçeyi başarıyla temsil ettiğini ifade etti.

“Gönlüm Sizlerle” Mesajı

Hafta sonu oynanacak kritik maçın önemine dikkat çeken Kaymakam Mercan, daha önceden planlanmış programı nedeniyle karşılaşmaya katılamayacağını dile getirdi. Mercan, “Önemli bir maçımız var. Hepinizi tebrik ediyorum, çok güzel oyunlar çıkardınız. Bu maça gelemeyeceğim ama gönlüm ve desteğim sizlerle. Size güveniyorum” dedi.

Tatlı İkramıyla Moral Verdi

Ziyaret sırasında Kaymakam Mercan, takıma moral vermek amacıyla getirdiği baklavayı takım kaptanı Emre Aydın’a kendi eliyle ikram etti. Samimi görüntülere sahne olan ziyaret, toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.

Keşanspor, hafta sonu oynayacağı Ata Gençspor karşılaşmasında şampiyonluk için sahaya çıkacak. İGFA

Günün Diğer Haberleri