Keşan Kaymakamı Aziz Mercan, hafta sonu oynanacak Ata Gençspor karşılaşması öncesinde takımın antrenmanını ziyaret ederek destek verdi.
Kaymakam Mercan Takımla Bir Araya Geldi
Keşan Atatürk Stadı’nda gerçekleşen ziyarette Kaymakam Aziz Mercan, Keşanspor Kulübü Başkanı Mehmet Yavaş, yönetim kurulu üyeleri ve ilçe protokolü tarafından karşılandı. Antrenman sahasında futbolcular ve teknik heyetle bir araya gelen Mercan, takımı tek tek tebrik etti.
Takımın sezon boyunca ortaya koyduğu performansı yakından takip ettiğini belirten Mercan, Keşanspor’un ilçeyi başarıyla temsil ettiğini ifade etti.
“Gönlüm Sizlerle” Mesajı
Hafta sonu oynanacak kritik maçın önemine dikkat çeken Kaymakam Mercan, daha önceden planlanmış programı nedeniyle karşılaşmaya katılamayacağını dile getirdi. Mercan, “Önemli bir maçımız var. Hepinizi tebrik ediyorum, çok güzel oyunlar çıkardınız. Bu maça gelemeyeceğim ama gönlüm ve desteğim sizlerle. Size güveniyorum” dedi.
Tatlı İkramıyla Moral Verdi
Ziyaret sırasında Kaymakam Mercan, takıma moral vermek amacıyla getirdiği baklavayı takım kaptanı Emre Aydın’a kendi eliyle ikram etti. Samimi görüntülere sahne olan ziyaret, toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.
Keşanspor, hafta sonu oynayacağı Ata Gençspor karşılaşmasında şampiyonluk için sahaya çıkacak. İGFA