Ücretli olarak hizmet veren otoparkta yaşanan hijyen ve altyapı sorunları, sürücülerin sabrını taşırdı.
Merkezdeki Otoparkta İçler Acısı Görüntü
Keşan Belediyesi Kompleksi’nin altında yer alan ve belediye iştiraki tarafından işletilen kapalı otoparkta çekilen görüntüler, durumun ciddiyetini gözler önüne serdi. Otoparkta rutubet, su sızıntıları ve çamurlu zemin dikkat çekerken, vatandaşlar karşılaştıkları manzara karşısında tepki gösterdi.
Duvarlar Küf Tuttu, Zeminler Su İçinde
Vatandaşların paylaştığı fotoğraflarda duvarların yoğun nem nedeniyle karardığı ve yer yer küf oluştuğu görülüyor. Tavanlardan su sızdığı, zeminlerde ise su birikintilerinin oluştuğu ifade ediliyor. Ayrıca yetersiz aydınlatma ve bakımsız alanların güvenlik açısından risk oluşturduğu da dile getirildi.
“Para Veriyoruz Ama Hizmet Yok”
Otoparkı kullanan sürücüler, ücret ödemelerine rağmen bu şartlarla karşılaşmanın kabul edilemez olduğunu belirtti. Vatandaşlar, “Belediyenin hemen altındaki bir yerin bu kadar bakımsız olması Keşan’a yakışmıyor. Arabamızı bırakıyoruz ama her yer kir içinde. Duvarlar dökülüyor, zeminler su dolu. Üstelik bir de ücret ödüyoruz” diyerek tepkilerini dile getirdi.
Yetkililere Çağrı
Sürücüler, Keşan Belediyesi ve ilgili işletme yetkililerine çağrıda bulunarak otoparkın acilen temizlenmesini, bakım ve onarım çalışmalarının yapılmasını ve hijyenik bir hale getirilmesini istedi. İGFA