Şehrin Simgeleri Maviye Büründü
Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen çalışma kapsamında; Konya Büyükşehir Stadyumu, Konya Bilim Merkezi ve Tropikal Kelebek Bahçesi gibi şehrin simge mekanları mavi ışıkla aydınlatıldı. Bu özel ışıklandırma ile otizme yönelik farkındalığın artırılması amaçlandı.
Yaya Üst Geçitleri de Işıklandırıldı
Sadece simge yapılarla sınırlı kalmayan çalışma kapsamında, şehir genelindeki yaya üst geçitlerinde de mavi ışıklandırma uygulaması yapıldı. Böylece farkındalık mesajı daha geniş kitlelere ulaştırıldı.
LED Ekranlarda Farkındalık Mesajı
Zindankale Otoparkı’nda bulunan dev LED ekranda ise otizme dikkat çeken farkındalık videosu gün boyunca yayınlandı. Gösterimlerle vatandaşların konuya olan duyarlılığının artırılması hedeflendi.
Konya Büyükşehir Belediyesi’nin gerçekleştirdiği bu çalışmalar, engelsiz ve kapsayıcı şehir vizyonuna katkı sunarken, sosyal sorumluluk alanındaki duyarlılığı bir kez daha gözler önüne serdi. İGFA