Manisa’da Son İftar Muradiye’de Kuruldu

Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin Ramazan ayındaki son iftar programı Muradiye Mahallesi’nde yoğun katılımla gerçekleştirildi.

YAŞAM - 20-03-2026 09:45

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Ramazan ayının son iftar sofrasını Muradiye Mahallesi’nde kurdu. Muradiye Kapalı Pazaryeri’nde düzenlenen programa vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

İftar programına Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu’nun yanı sıra Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, belediye yöneticileri, CHP Yunusemre İlçe Başkanı Yalçın Arcak ve çok sayıda vatandaş katıldı. Dualar eşliğinde açılan oruçların ardından Başkan Dutlulu, masaları tek tek gezerek vatandaşlarla sohbet etti ve bayramlarını kutladı.

Ramazan ayı boyunca Manisa’nın dört bir yanında vatandaşlarla bir araya geldiklerini belirten Başkan Dutlulu, “Ramazan paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin en güzel örneği. Muradiye’de kurduğumuz bu son iftar sofrası bizler için ayrı bir anlam taşıyor. Tüm hemşehrilerimin Ramazan Bayramı’nı kutluyor, sağlık ve huzur dolu günler diliyorum” dedi.

Ney dinletisi eşliğinde gerçekleşen program, vatandaşlarla yapılan sohbetlerin ardından sona erdi. Başkan Dutlulu, Ramazan’ın bereketini Muradiye’de paylaşmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek Manisalılara bayram mesajını yineledi. İGFA

Günün Diğer Haberleri