Milli Eğitim Bakanlığı’nın “Vefa Çalışması” kapsamında Yeşilli Zübeyde Hanım Anaokulu öğrencileri, ilçede uzun yıllar görev yapan emekli öğretmen M. Cemil Öztürk’ü evinde ziyaret etti.
32 Yıllık Emek Unutulmadı
İlçede 32 yıl boyunca öğretmenlik yaparak yüzlerce öğrenci yetiştiren 78 yaşındaki M. Cemil Öztürk, minik öğrencilerin sürpriz ziyaretiyle duygusal anlar yaşadı. Mütevazı yaşamını sürdüren Öztürk, kendisini unutmayan öğrenciler ve eğitimciler karşısında büyük mutluluk duydu.
Ziyarete Okul Müdürü Fatma Üstüner de katılırken, öğrenciler emekli öğretmenle sohbet edip bayram öncesi moral verdi.
“Vefa Bilincini Küçük Yaşta Öğretiyoruz”
Okul Müdürü Fatma Üstüner, ziyaretin önemine dikkat çekerek, “Bakanlığımızın başlattığı ‘Vefa Çalışması’ kapsamında öğrencilerimizle birlikte ilçemizde uzun yıllar görev yapmış öğretmenimizi ziyaret ettik. Bu tür etkinlikler, çocuklarımızın vefa, saygı ve toplumsal sorumluluk duygularını geliştirmesi açısından çok kıymetli” dedi.
Üstüner ayrıca Ramazan ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu çocuklarla birlikte yaşatmayı amaçladıklarını ifade etti.
Emekli Öğretmenden Teşekkür
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren M. Cemil Öztürk ise genç neslin öğretmenlerine gösterdiği ilgiden dolayı teşekkür ederek, bu tür ziyaretlerin kendisi için büyük anlam taşıdığını söyledi. İGFA