Osmangazi Belediyesi, Çöp Dolu Evi Mahkeme Kararıyla Temizledi

Bursa’nın Kayıhan Mahallesi’nde uzun süredir çevre ve halk sağlığını tehdit eden çöp ev, Osmangazi Belediyesi ekipleri tarafından mahkeme kararıyla temizlendi.

YAŞAM - 29-03-2026 12:06

Çalışma, mahalle sakinlerine adeta derin bir nefes aldırdı.

Mahalle Sakinlerinin Yoğun Şikayeti Sonuç Verdi

Osmangazi Belediyesi, gelen şikayetleri titizlikle değerlendirerek ilgili kurumlarla koordinasyon sağladı ve yasal süreci başlattı. Mahkeme kararının ardından Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, sağlık ve güvenlik tedbirlerini en üst seviyede tutarak evi temizledi.

4 Kamyon Çöp Tahliye Edildi

Uzun süre biriktirilen kıyafetler ve atıklar dikkatle ayrıştırılarak dışarı çıkarıldı. Yapılan çalışmada toplam 4 kamyon dolusu çöp tahliye edildi. Ardından detaylı bir temizlik ve dezenfeksiyon işlemi uygulanarak yaşam alanı hijyenik hâle getirildi. Çalışma ile çevrede hissedilen kötü koku ve rahatsızlık tamamen ortadan kaldırıldı.

Mahalleden Teşekkür Mesajı

Kayıhan Mahalle Muhtarı Ali Osman Işık, Osmangazi Belediyesi’ne teşekkür ederek, “Vatandaşlardan gelen yoğun şikayet üzerine zabıtamıza ve savcılığa bilgi verdik. Daha hijyenik ortamda, herkesin huzurlu durabilmesi için bu çalışmayı yapmak zorundaydık. Allah razı olsun, belediyemiz arkamızda, bizler de elimizden geldiğince destek oluyoruz” dedi. İGFA

Günün Diğer Haberleri