Etkinlikte, çevre bilincinin küçük yaşlarda kazandırılmasının önemi bir kez daha vurgulandı.
Öğrencilere Sıfır Atık ve Geri Dönüşüm Eğitimi
Pazaryeri Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü Spor Salonu’nda düzenlenen program, Bilecik Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü koordinasyonunda gerçekleştirildi. Etkinlik kapsamında Beşeylül İlkokulu öğrencilerine sürdürülebilir üretim ve tüketim alışkanlıkları, atık oluşumunun önlenmesi ve doğal kaynakların verimli kullanımı konularında bilgilendirme yapıldı.
Uzmanlar tarafından verilen eğitimlerde, sıfır atık yaklaşımının çevre üzerindeki olumlu etkileri anlatılarak öğrencilerin bu konuda bilinçlenmesi hedeflendi.
Öğrencilerden Gösteriler ve Sergiler
Programda öğrenciler tarafından hazırlanan çeşitli gösteriler büyük beğeni toplarken, etkinlik alanında kurulan stantlarda sıfır atık ve geri dönüşüm temalı çalışmalar sergilendi.
Öğrencilerin hazırladığı projeler ve görseller, katılımcılar tarafından ilgiyle incelenirken, çevreye duyarlılığın artırılmasına yönelik önemli mesajlar verildi.
Protokol ve Vatandaşlardan Yoğun Katılım
Düzenlenen programa Pazaryeri Kaymakamı Muhammet Mustafa Kara, Belediye Başkanı Zekiye Tekin, Bilecik İl Jandarma Alay Komutanı Kıdemli Albay Ali Vanlı, İlçe Jandarma Komutanı Recep Kuş, İlçe Emniyet Amiri Tahir Oğul ve İl Müdürü Engin Öztürk başta olmak üzere çok sayıda kurum temsilcisi, öğrenci ve vatandaş katıldı.
Yetkililer, sıfır atık bilincinin yaygınlaştırılması için bu tür etkinliklerin artarak devam edeceğini belirtti.İGFA