Sakarya Büyükşehir Basketbol Takımı Çeyrek Finalin İlk Maçını Kazandı

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Basketbol Takımı, Türkiye Erkekler Basketbol 2. Ligi Play-Off Çeyrek Final’in ilk maçında Çiftlikköy Belediyesi’ni 87-81 mağlup ederek seride 1-0 öne geçti

SPOR - 05-04-2026 10:16

Dolu tribünler önünde oynanan mücadele, taraftarlar tarafından büyük heyecanla izlendi.

Dolu Tribünler Önünde Heyecanlı Başlangıç

Atatürk Kapalı Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmada yaklaşık 2 bin basketbolsever yer aldı. Büyükşehir’in ilk beşi; Kaptan Gökhan Aydın, Berke Baran Akçam, Aydın Şirin, Yavuz Koça ve Mert İlhan’dan oluştu. Maçın ilk çeyreğini Sakarya temsilcisi 22-18 önde tamamladı.

İkinci Yarıda Büyük Dönüş

İkinci çeyrekte oyun temposunu düşüren Büyükşehir Basketbol, rakibinin skor üstünlüğünü ele geçirmesine engel olamadı ve ilk yarıyı 37-42 geride tamamladı. Ancak son iki çeyrekte taraftarının da desteğiyle farkı kapatan takım, son çeyrekte üstünlüğü ele geçirerek 87-81’lik skorla sahadan galip ayrıldı. Maçın yıldızları 23’er sayı atan Mert İlhan ve Aydın Şirin oldu.

Gözler Yalova’daki Rövanşta

Seride ilk maçı kazanan Sakarya Büyükşehir, 6 Nisan’da Yalova’da rövanş karşılaşmasına çıkacak. İki maç kazanan takım yarı finale yükselecek. Eşitlik durumunda üçüncü ve son maç ise 9 Nisan’da Sakarya’da oynanacak. İGFA

Günün Diğer Haberleri