Selçuklu’da Okur-Yazar Buluşmaları Sürüyor: Öğrenciler Yazarlarla Buluşuyor

Konya’da Selçuklu Belediyesi tarafından düzenlenen Okur-Yazar Buluşmaları, öğrencileri yazarlarla bir araya getirmeye devam ediyor.

YAŞAM - 13-04-2026 11:28

Kütüphane Haftası kapsamında “Okumadığın Gün Karanlıktasın” temasıyla gerçekleştirilen etkinlikler, bu yıl dördüncü kez düzenleniyor.

Selçuklu Belediyesi’nin eğitime katkı sunan önemli projelerinden biri olan program, 21 Nisan’a kadar farklı okullarda devam edecek.

25 okulda 25 yazar öğrencilerle buluşuyor

Selçuklu Belediyesi Kütüphaneler ve Müzeler Müdürlüğü koordinasyonunda yürütülen proje kapsamında 25 farklı okulda 25 yazar öğrencilerle bir araya geliyor. İlkokul, ortaokul ve lise düzeyine uygun içeriklerle hazırlanan söyleşilerde öğrenciler, kitaplar ve yazarlık serüveni hakkında bilgi edinme fırsatı buluyor.

Program, öğrencilerin okuma alışkanlığını artırmayı ve kültürel gelişimlerine katkı sağlamayı amaçlıyor.

Mehmet Ali İnan öğrencilerle buluştu

Etkinlik kapsamında Ahmet Hazım Uluşahin İmam Hatip Ortaokulu’nda Eğitimci Yazar Mehmet Ali İnan öğrencilerle bir araya geldi. İnan, “Hz. Muhammed (S.A.V)’in Çocukluğu” adlı kitabı üzerine söyleşi gerçekleştirerek okumanın önemine dikkat çekti.

Öğrencilerden gelen soruları da yanıtlayan İnan, yazarlık sürecine dair deneyimlerini paylaştı.

“Okuyan nesil güçlü toplum demektir”

Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, Okur-Yazar Buluşmaları’nın öğrencilerin gelişimi açısından büyük önem taşıdığını belirtti. Pekyatırmacı, bu tür etkinliklerle çocukların kitaplara olan ilgisinin artırıldığını ve düşünme becerilerinin geliştiğini ifade etti.

Etkinlik sonunda Eğitimci Yazar Mehmet Ali İnan’a plaket takdim edilirken, öğrenciler için kitap imza programı da düzenlendi. İGFA

Günün Diğer Haberleri