Kayseri Büyükşehir Belediyesi tarafından tahsis edilen ve Kayseri Cumhuriyet Başsavcılığı bünyesinde hizmet verecek Talas Çocuk Görüşme Merkezi düzenlenen törenle hizmete açıldı.
Talas’ta gerçekleştirilen açılış törenine Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Kayseri Cumhuriyet Başsavcısı Habib Korkmaz, İl Emniyet Müdürü Atanur Aydın, İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Bilgihan Yeşilyurt, Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanı Hacı Mustafa Yazıcı, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Hüseyin Beyhan, yargı mensupları ve hayırseverler katıldı.
Açılışta konuşan Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, böyle önemli bir projede yer almanın kendileri için büyük önem taşıdığını belirterek, merkezin şehrin önemli bir ihtiyacını karşılayacağını ifade etti.
Büyükkılıç, aile kurumunun ve çocukların toplumun emaneti olduğunu vurgulayarak, çocukların ihtiyaçlarının karşılanmasına yönelik projelerde üzerlerine düşen sorumluluğu yerine getirmeye devam edeceklerini söyledi.
Konuşmasında birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu yapan Başkan Büyükkılıç, Aşure Günü’nün önemine de değinerek merkezin Kayseri’ye hayırlı olmasını temenni etti.
Başsavcı Korkmaz’dan Büyükşehir Belediyesine Teşekkür
Kayseri Cumhuriyet Başsavcısı Habib Korkmaz ise Kayseri’de ilk Çocuk Görüşme Merkezi’nin 1 Ağustos 2022 tarihinde Büyükşehir Belediyesi tarafından tahsis edilen binada hizmete açıldığını hatırlattı.
İkinci bir merkeze ihtiyaç duyulduğunu belirten Korkmaz, bu talebi Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç ile paylaştıklarını, Başkan Büyükkılıç’ın mevcut binayı tahsis ettiğini ve belediye ekiplerinin binanın imar ile iç düzenleme çalışmalarını tamamlayarak hizmete hazır hale getirdiğini ifade etti.
Korkmaz, Çocuk Görüşme Merkezi’nde yürütülecek çalışmalar hakkında bilgi vererek, merkezin hayata geçirilmesinde emeği bulunan başta Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç olmak üzere tüm kişi ve kurumlara teşekkür etti.
Merkez Hizmete Açıldı
Konuşmaların ardından Talas Çocuk Görüşme Merkezi, protokol üyelerinin katılımıyla gerçekleştirilen kurdele kesim töreniyle hizmete açıldı.