Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Ramazan Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. Başkan Aydın, mesajında bayramın tüm yurtta ve İslam aleminde barış, huzur ve kardeşlik getirmesini temenni etti.

Ramazan ayının manevi atmosferine vurgu yapan Aydın, “Oruçların tutulduğu, nefislerin terbiye edildiği ve ibadetlerin yerine getirildiği bir Ramazan ayını geride bırakıyoruz. Tüm Türkiye’nin ve İslam aleminin Ramazan Bayramı’nı tebrik ediyorum” ifadelerini kullandı.

Dünyada ve bölgede yaşanan çatışmalara da dikkat çeken Başkan Aydın, savaşların son bulmasını temenni ederek, “Dileğimiz; yanı başımızda ve dünyada yaşanan tüm savaşların sona ermesi, barışın, kardeşliğin ve birlik beraberliğin hâkim olmasıdır” dedi.

Başkan Aydın, mesajının sonunda tüm vatandaşların bayramını kutlayarak, sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir bayram geçirmeleri dileğinde bulundu. İGFA