Veda ziyareti kapsamında gerçekleşen buluşmada Başkan Dırbaz Büyüksu ile Mustafa Akın bir süre görüşerek ilçede yürütülen çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu.
Başkan Büyüksu, Mustafa Akın’ın görev yaptığı süre boyunca ilçeye ve Esendere beldesine sunduğu hizmetler ile kamu kurumları arasındaki koordinasyona sağladığı katkılardan dolayı teşekkür etti.
Başkan Büyüksu’ndan Teşekkür Mesajı
Dırbaz Büyüksu, Mustafa Akın’ın görev süresi boyunca sergilediği yapıcı yaklaşımın ve kurumlar arası uyumlu çalışmanın ilçeye önemli katkılar sağladığını ifade etti.
Büyüksu yaptığı açıklamada, “Sayın Kaymakamımızın ilçemizin gelişimine sunduğu katkılar her zaman takdirle anılacaktır. Kendilerine yeni görevlerinde üstün başarılar diliyor, nazik ziyaretleri için şükranlarımı sunuyorum.” ifadelerini kullandı.
Yeni Görevinde Başarı Dileği
Gerçekleşen veda ziyaretinde karşılıklı iyi dilekler paylaşılırken, Mustafa Akın’a yeni görevinde başarı temennisinde bulunuldu.
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.
