Başkan Aydın, bayram namazını Nilüferköy Camii’nde kıldıktan sonra mahalle sakinleriyle bayramlaştı.
Namazın ardından cami avlusunda vatandaşlarla tek tek bayramlaşan Aydın, özellikle çocuklarla yakından ilgilenerek samimi görüntüler oluşturdu. Mahalle sakinlerinin yoğun ilgisiyle karşılaşan Başkan Aydın, bayram sevincini vatandaşlarla birlikte paylaştı.
Temizlik Personelini Unutmadı
Bayram günü görev başında olan Osmangazi Belediyesi temizlik görevlileriyle de bir araya gelen Başkan Aydın, personelin fotoğraf isteğini geri çevirmedi. Osmangazi Muhtarlar Derneği Başkanı Burhan Mandacı ile birlikte çalışanlarla hatıra fotoğrafı çektiren Aydın, emeklerinden dolayı teşekkür ederek bayramlarını kutladı.
“Sağlık ve Huzur İçinde Bayram”
Tüm vatandaşların bayramını tebrik eden Başkan Aydın, “Ramazan’ı bitirdik, bayrama ulaştık. Öncelikle tüm Müslüman âleminin, Osmangazililerin ve Bursalıların bayramını kutluyorum. Allah inşallah yenilerine eriştirsin. Sağlık ve huzur içerisinde bir bayram geçirmemizi temenni ediyorum” dedi.
Birlik ve Beraberlik Vurgusu
Gerçekleştirilen bayramlaşma programı, Osmangazi’de dayanışma ve kardeşlik duygularının pekiştiği anlamlı bir buluşma olarak öne çıktı. Başkan Aydın’ın vatandaşlarla iç içe gerçekleştirdiği program, bayramın ruhuna uygun görüntülere sahne oldu. İGFA
