Şeyh Edebali Kültür ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen tören, duygu dolu anlara sahne oldu.

Yoğun Katılım

Törene Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer başta olmak üzere il protokolü, akademisyenler ve öğrencilerin aileleri katıldı. Program kapsamında 86 genç hekim adayı, büyük bir gurur ve heyecanla beyaz önlüklerini giydi.

Duygusal Anlar Yaşandı

Program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Ardından fakülte tanıtım filmi ve “Biz Sağlık Ordusuyuz” temalı video gösterimi izletildi.

Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Neşe Kaklıkkaya’nın konuşması, salonda duygusal anların yaşanmasına neden oldu.

“Beyaz Önlük Büyük Bir Sorumluluk”

Törende konuşan Vali Sözer, hekimlik mesleğinin fedakârlık ve sorumluluk gerektirdiğine dikkat çekerek, “Bu önlük, insan hayatına dokunmanın ve umut olmanın simgesidir” dedi.

Önlükleri Vali Giydirdi

Vali Sözer, öğrencilere beyaz önlüklerini bizzat giydirerek onların heyecanına ortak oldu. Törende aileler de çocuklarının bu özel anına tanıklık ederek gurur dolu anlar yaşadı.

Meslek Yolculuğu Başladı

Alkışlar eşliğinde önlüklerini giyen öğrenciler, hekimlik yolculuklarına ilk adımlarını attı. 14 Mart Tıp Bayramı kapsamında düzenlenen etkinlikler, hatıra fotoğrafları ile sona erdi. İGFA