Çorum Belediyesi, Ramazan Bayramı öncesinde anlamlı bir çalışmaya imza attı. Belediye ekipleri, Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde tedavi gören hastalar ile kentteki huzurevlerinde kalan yaşlı vatandaşları ziyaret etti.

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen ziyaretlerde, yatarak tedavi gören hastalar ile huzurevi sakinlerine kolonya ve çikolatadan oluşan bayram paketleri dağıtıldı. Ekipler, ziyaret sırasında hem moral verdi hem de bayram sevincini paylaştı.

Ziyaretlerde ayrıca Çorum Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın’ın geçmiş olsun dilekleri ile Ramazan Bayramı tebrik mesajı, hastalara, hasta yakınlarına ve huzurevi sakinlerine iletildi.

Ramazan Bayramı arefesinde gerçekleştirilen ziyaretten memnuniyet duyduklarını ifade eden hastalar, yakınları ve huzurevi sakinleri, yapılan destekten dolayı Başkan Aşgın ve belediye ekiplerine teşekkür etti. İGFA