Mesajında bir eğitim yılının daha bilgi, emek, sabır ve umutla tamamlandığını belirten İl Milli Eğitim Müdürü Nurettin Yılmaz, Hakkâri’de huzurlu bir eğitim öğretim dönemini geride bıraktıklarını ifade etti.

Öğrencilere seslenen Yılmaz, karnelerin bir yıl boyunca gösterilen emeğin göstergesi olduğunu belirterek, hayatın en önemli başarısının iyilik, dürüstlük, merhamet ve insanlığa faydalı birey olabilmek olduğunu vurguladı.

Yaz tatilinin dinlenme ve kendini geliştirme dönemi olduğunu ifade eden Yılmaz, öğrencilerin kitap okumaya devam etmelerini, doğayla iç içe vakit geçirmelerini ve aileleriyle birlikte güzel anılar biriktirmelerini tavsiye etti.

Veli ve Öğretmenlere Teşekkür Etti

Velilere de seslenen Yılmaz, çocukların başarısında ailelerin büyük emeği bulunduğunu belirtti. Her çocuğun farklı bir potansiyele sahip olduğunu ifade eden Yılmaz, çocukların birbirleriyle kıyaslanmadan desteklenmesi ve güçlü yönlerinin geliştirilmesi gerektiğini kaydetti.

Öğretmenlere hitaben yayımladığı mesajında ise eğitimcilerin yalnızca bilgi aktaran değil, aynı zamanda yol gösteren ve geleceği şekillendiren kişiler olduğunu belirten Yılmaz, Hakkâri’nin en ücra noktalarından şehir merkezine kadar görev yapan tüm öğretmenlere özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.

Eğitim Paydaşlarına Teşekkür

İl Milli Eğitim Müdürü Nurettin Yılmaz, eğitimin niteliğinin artırılması ve öğrencilerin daha güvenli ortamlarda eğitim alabilmesi için destek veren Hakkâri Valisi başta olmak üzere eğitim yöneticilerine, personele, okul aile birliklerine, velilere ve tüm eğitim paydaşlarına teşekkür etti.

Yılmaz, mesajının sonunda tüm öğrenci, öğretmen ve velilere sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili dileyerek yeni eğitim öğretim yılında yeniden başarılarla buluşma temennisinde bulundu.