5 gün süren yoğun programda mindere çıkan sporcular, toplam 9 madalya kazanarak Konya’yı gururlandırdı.
5 Günde 9 Madalya
27 Mart - 1 Nisan tarihleri arasında düzenlenen şampiyonalarda mücadele eden Büyükşehir Belediyespor güreşçileri, 3 altın, 1 gümüş ve 5 bronz madalya elde etti.
Farklı yaş kategorileri ve organizasyonlarda yarışan sporcular, gösterdikleri performansla hem kulüplerini hem de şehri başarıyla temsil etti.
Burdur’da 2 Altın, 2 Bronz
Burdur’da düzenlenen ÜNİLİG Türkiye Grekoromen Şampiyonası’nda Konya Büyükşehir Belediyespor sporcuları önemli dereceler elde etti.
A klasmanında 77 kiloda Abdurrahman Kalkan şampiyon olurken, 55 kiloda Enes Sarıbacak B klasmanında altın madalya kazandı. 67 kiloda Fatih Sarıkaya ve 97 kiloda Ömer Faruk İldeş ise üçüncülük elde ederek bronz madalyanın sahibi oldu.
Takım, Burdur’daki organizasyonu 2 altın ve 2 bronz madalya ile tamamladı.
Kayseri ve Zonguldak’ta Türkiye Şampiyonası Bileti
Kayseri’de gerçekleştirilen U15 Grekoromen Güreş Türkiye Şampiyonası grup müsabakalarında da sporcular önemli dereceler elde etti. 44 kiloda Muhammed Elbeyli birinci olurken, 62 kiloda Mustafa Ataol Özer beşinci sırada yer aldı. 75 kiloda mücadele eden Mustafa Berat Sandıklı ise klasmana girerek Türkiye Şampiyonası finallerine katılma hakkı kazandı.
Zonguldak’ta düzenlenen Okul Sporları Küçük Erkekler Grekoromen Güreş Grup Müsabakaları’nda ise sporcular başarılı performanslarını sürdürdü. 75 kiloda Mehmet Hasan Ay ikinci olarak gümüş madalya kazanırken, 30 kiloda Nurullah Elid ve Nurettin Balcı ile 90 kiloda Ali Yılmaz bronz madalya elde etti.
Elde edilen derecelerle birlikte Konya Büyükşehir Belediyespor güreşçileri, Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkı kazanarak başarılarını taçlandırdı. İGFA
