Akçadağ ilçesinde Sahilköy ile Gölpınar mahallelerini birbirine bağlayan 6 kilometrelik grup yolunda çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. İlk etapta altyapı çalışmaları tamamlanan yolda büzler yerleştirildi, şarampoller temizlendi. Ardından serme ve sıkıştırma işlemleri gerçekleştiren ekipler, kısa süre içinde asfaltlama aşamasına geçecek.
Olumsuz Hava Şartlarına Rağmen Çalışmalar Devam Ediyor
Akçadağ Gölpınar Mahallesi Muhtarı Memet Güngör, yol yenileme çalışmalarından duydukları memnuniyeti dile getirdi. Muhtar Güngör, Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin olumsuz hava şartlarına rağmen yaklaşık 20 gündür yoğun bir şekilde çalıştığını belirterek şunları söyledi:
“Büyükşehir Belediyemiz tarafından mahallemizin yolu yenileniyor. Şu anda da ekipler sahada ve titizlikle çalışmalarına devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi ekipleri, olumsuz hava şartlarına rağmen yaklaşık 20 gündür yolumuzu konforlu hale getirmek için çalışıyor. Eski yolumuz hem dar hem de tahrip olması nedeniyle gerçekten sürücüleri zor durumda bırakıyordu. Büyükşehir Belediyemizin hummalı yol çalışmaları neticesinde dar olan yolumuz, çift şeritli hale geldi. Başta Büyükşehir Belediye Başkanımız Sami Er olmak üzere emeği geçen tüm arkadaşlara mahallem ve şahsım adına çok teşekkür ederim.”
Yol Genişletildi, Trafik Akışı Rahatlayacak
Mahalle sakini Çetin Gökçe de yolun genişletilmesinin büyük kolaylık sağladığını ifade etti. Gökçe, eski yolun tek araçlık olması nedeniyle sürekli beklemelere neden olduğunu hatırlatarak şu değerlendirmede bulundu:
“Mevcut yolumuzda bir araba geçerken bir araba beklemek durumunda kalıyordu. Şimdi ise yolumuz genişletildi ve iki araba yan yana rahatlıkla geçebilir. Artık trafik akışımızda aksama olmayacak çünkü yollarımız düzeldi. Mahallemizin yolunda kimin emeği geçmişse Allah razı olsun. Özellikle Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er’e çok çok teşekkür ederim.”
Malatya Büyükşehir Belediyesi’nin kırsal bölgelerdeki yol yenileme çalışmaları, vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik önemli adımlar arasında yer alıyor. Akçadağ Sahilköy-Gölpınar grup yolundaki çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte bölgedeki ulaşım konforunun önemli ölçüde artması bekleniyor. İGFA
