Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde düzenlenen Türkiye Ümit Genç U21 Premier Ligi Karate Şampiyonası başladı. Üç gün sürecek organizasyonda Türkiye'nin farklı illerinden yaklaşık 1600 sporcu madalya mücadelesi verecek.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Türkiye Karate Federasyonu ve Gençlik ve Spor Bakanlığı iş birliğiyle gerçekleştirilen şampiyonanın açılış seremonisi Şehit Polis Recep Topaloğlu Kapalı Spor Salonu'nda yapıldı.

Programa Türkiye Karate Federasyonu Başkanı Ercüment Taşdemir, Kocaeli Vali Yardımcısı Şenol Kaya, Kocaeli Gençlik ve Spor İl Müdürü Gökhan Yavaşer ile davetliler katıldı.

Açılışta konuşan protokol üyeleri, organizasyona katılan sporculara başarı dileklerini ileterek şampiyonanın düzenlenmesine katkı sunan kurum ve görevlilere teşekkür etti.

Sporcular Tatamiye Çıktı

Açılış seremonisinin ardından kadın ve erkek sporcular kata ve kumite branşlarında farklı sıkletlerde mücadele etmeye başladı.

Karşılaşmaları tribünlerden takip eden aileler ve sporseverler, sporculara destek verirken müsabakalar yoğun ilgi gördü.

Kocaeli Vali Yardımcısı Şenol Kaya da Türkiye'nin farklı illerinden gelen sporcu ve antrenörleri Kocaeli'nde ağırlamaktan memnuniyet duyduklarını ifade etti.

İlk Günün Madalyaları Verildi

Günün sonunda dereceye giren sporcular için madalya töreni düzenlendi.

Başarılı sporculara madalyaları protokol üyeleri tarafından takdim edilirken, tören hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.

Yaklaşık 1600 sporcunun katıldığı Türkiye Ümit Genç U21 Premier Ligi Karate Şampiyonası, üç gün boyunca Kocaeli'nde devam edecek.