Başkan Bozbey Bayramda BUSKİ Personeliyle Buluştu

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Ramazan Bayramı’nın birinci gününde görev başındaki BUSKİ Genel Müdürlüğü personelini ziyaret ederek bayramlarını kutladı.

YAŞAM - 20-03-2026 17:03

Bayramda da çalışmalarını sürdüren personele moral veren Bozbey, birlik ve dayanışma mesajı verdi.

Ziyaret kapsamında çağrı merkezine de geçen Başkan Bozbey, vatandaşlardan gelen aramaları bizzat yanıtladı. Talepleri dinleyen Bozbey, ilgili birimlere gerekli yönlendirmelerde bulunarak Bursalıların bayramını tebrik etti.

“15 Bin Kişilik Büyük Bir Aileyiz”

Personelle samimi bir ortamda sohbet eden Başkan Bozbey, belediye hizmetlerinin arkasındaki emeğe dikkat çekti. Tüm çalışanların eşit değere sahip olduğunu vurgulayan Bozbey, “15 bin çalışanımızla bizler büyük bir aileyiz. Üst yönetimden temizlikçisine kadar herkes bizim için aynı değere sahiptir” dedi.

Çalışanlara Destek Vurgusu

Belediye çalışanlarının daha iyi şartlarda görev yapabilmesi için gerekli tüm adımları attıklarını belirten Bozbey, çalışanların yaşam standardını yükseltmenin öncelikleri arasında olduğunu ifade etti.

Dayanışma Mesajı

Başkan Bozbey, “Sevincimizi ve acılarımızı birlikte paylaşmalıyız. Bu büyük ve değerli aileye sahip çıkmalıyız” sözleriyle birlik ve beraberlik vurgusu yaptı.

Bayramın ilk gününde gerçekleşen ziyaret, hem çalışanlar hem de vatandaşlar açısından anlamlı bir buluşma olarak değerlendirildi. İGFA

Günün Diğer Haberleri