Başkan Mesut Ergin’den Ayvalıkgücü Belediyespor’a Moral Ziyareti

Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin, 3. Lig’de mücadele eden Ayvalıkgücü Belediyespor’un antrenmanını ziyaret ederek futbolcular ve teknik heyetle bir araya geldi.

YAŞAM - 22-03-2026 14:37

Ziyaret sırasında yenilenen tesisleri de inceleyen Başkan Ergin, kulübün gelişimine yönelik yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.

“Takımımıza İnancımız Tam”

Ayvalıkgücü Belediyespor’un ligdeki performansını yakından takip ettiklerini belirten Başkan Ergin, takıma olan desteklerinin sürdüğünü ifade etti. Ergin, “Başarılarıyla bizleri gururlandıran futbolcu kardeşlerimize ve teknik ekibimize yürekten başarılar diliyorum” dedi.

Moral ve Motivasyon Ziyareti

Gerçekleştirilen ziyaret, takım için moral kaynağı olurken, oyuncular ve teknik heyet de desteklerinden dolayı Başkan Ergin’e teşekkür etti.

Ayvalık Belediyesi’nin spora ve sporculara verdiği destek, kentin sportif başarılarına katkı sağlamaya devam ediyor. İGFA

Günün Diğer Haberleri