Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi’nin 3. Etabı kapsamında hak sahipleriyle uzlaşma görüşmelerine 30 Haziran 2026 Salı günü başlayacak. Görüşmeler, Kayseri Büyükşehir Belediyesi ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı iş birliğinde yürütülen proje kapsamında gerçekleştirilecek.
Kayseri Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, 3. Etap hak sahipleriyle uzlaşma görüşmelerinin 30 Haziran Salı günü saat 08.30’da başlayacağı bildirildi.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç’ın öncülüğünde sürdürülen Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi ile kent merkezinin daha modern, güvenli ve yaşanabilir bir yapıya kavuşturulması hedefleniyor.
Proje kapsamında hak sahiplerinin mülkiyet haklarının korunması ve memnuniyetinin sağlanmasının öncelikli hedefler arasında yer aldığı belirtildi.
Hak Sahiplerine Bilgilendirme Yapılacak
Uzlaşma görüşmeleri sırasında hak sahiplerine taşınmazlarına ilişkin değerlendirmeler aktarılacak ve proje kapsamında sunulan seçenekler hakkında detaylı bilgilendirme yapılacak.
Sürecin karşılıklı uzlaşı anlayışıyla yürütüleceği belirtilirken, vatandaşların görüş ve taleplerinin de değerlendirmeye alınacağı ifade edildi.
Kayseri Büyükşehir Belediyesi Kentsel Dönüşüm Daire Başkanlığı, görüşmelerin düzenli şekilde ilerleyebilmesi için hak sahiplerinin görüşme günü saat 06.00’dan itibaren girişte bulunan sıramatik cihazından sıra numarası almalarının ve kendilerine bildirilen sıra düzenine uymalarının önem taşıdığını bildirdi.
Hak Sahiplerine Katılım Çağrısı
Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi’nin 3. Etabı kapsamında tüm hak sahiplerini uzlaşma görüşmelerine katılmaya davet etti.
Belediye tarafından yapılan açıklamada, sürecin şeffaflık, uzlaşma ve vatandaş memnuniyeti ilkeleri doğrultusunda yürütüleceği belirtilirken, 30 Haziran’da başlayacak görüşmelerle birlikte Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi’nde yeni bir aşamanın hayata geçirileceği ifade edildi.