Bursa’da Batı Trakya Türkleri Bayramda Buluştu

Bursa’da yaşayan Batı Trakya Türkleri, Ramazan Bayramı dolayısıyla düzenlenen bayramlaşma töreninde bir araya gelerek bayram sevincini birlikte yaşadı.

YAŞAM - 21-03-2026 19:23

Program, Batı Trakya Türkleri Dayanışma Derneği Bursa Şubesi tarafından gerçekleştirildi.

Törene, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey’i temsilen Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Mehmet Aydın Saldız’ın yanı sıra çok sayıda protokol üyesi ve vatandaş katıldı.

“Bayramlar Birlik ve Beraberliği Güçlendirir”

Programda konuşan Başkanvekili Mehmet Aydın Saldız, bayramların toplumsal dayanışmayı artıran özel günler olduğuna dikkat çekerek, bayramın evlere huzur, sofralara bereket ve gönüllere mutluluk getirmesi temennisinde bulundu.

Saldız, Batı Trakya Türkleri Dayanışma Derneği’nin yıllardır kültürel değerleri yaşatan ve hemşehrilik bağlarını güçlendiren önemli bir kurum olduğunu vurgulayarak emeği geçenlere teşekkür etti.

Samimi Bayramlaşma

Konuşmaların ardından programa katılan vatandaşlar tek tek bayramlaşarak sohbet etti. Samimi atmosferde gerçekleşen etkinlik, birlik ve dayanışma duygularının pekiştiği anlamlı bir buluşma olarak dikkat çekti.

Bursa’da düzenlenen bayramlaşma programı, Batı Trakya Türklerinin kültürel bağlarını güçlendirmeye devam etti. İGFA

Günün Diğer Haberleri