Hakkâri Valiliği toplantı salonunda düzenlenen toplantıda, karayolu trafik güvenliğinin artırılmasına yönelik yürütülen çalışmalar ve belirlenen hedefler değerlendirildi.
Toplantıda, “2024-2027 Karayolu Trafik Güvenliği Eylem Planı” kapsamında belirlenen hedeflere ulaşılması amacıyla paydaş kurumlara daha önce iletilen performans göstergeleri ele alındı.
Eylem Planı Kapsamındaki Çalışmalar Görüşüldü
Kurul toplantısında ilgili kurumlar tarafından yürütülen çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulunulurken, performans göstergelerine ilişkin mevcut durum masaya yatırıldı.
Katılımcılar tarafından trafik güvenliğinin artırılmasına yönelik sürdürülen faaliyetler ve planlanan çalışmalar hakkında bilgi paylaşımı yapıldı.
Kurul Üyeleri Katılım Sağladı
Toplantıya ilgili kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcilerinden oluşan Karayolu Trafik Güvenliği Stratejisi İl Yürütme Kurulu üyeleri katıldı.
Toplantı, gündem maddelerinin değerlendirilmesi ve kurumlar arası koordinasyona ilişkin görüş alışverişinin ardından sona erdi.