Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Düzköy’de düzenlenen iftar programında vatandaşlarla bir araya geldi. Programa yoğun katılım olurken, ilçeye yönelik yatırımların müjdesi verildi.
Ramazan ayı kapsamında Düzköy’de çeşitli ziyaretlerde bulunan Başkan Genç, özel gereksinimli bireyleri, gazi ve şehit ailelerini evlerinde ziyaret etti. Esnafla da bir araya gelen Genç, vatandaşların talep ve önerilerini dinledi.
İftar programında konuşan Başkan Genç, Düzköy’e önemli yatırımlar kazandırdıklarını belirterek, “Kanalizasyon çalışmalarımız bu yıl tamamlanıyor. Doğalgaz projemiz başlıyor ve 2026 yılında ilçemiz doğalgaza kavuşacak. Hemşehrilerimizin hayatını kolaylaştıracak projeleri hayata geçirmeye devam edeceğiz” dedi.
Genç ayrıca ilçedeki gençlerin spor alanındaki başarılarına da değinerek, Düzköy’ün geleceğine umutla baktıklarını ifade etti.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ise konuşmasında birlik ve beraberlik vurgusu yaptı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın selamlarını ileten Uraloğlu, “Bizim görevimiz sizlere hizmet etmektir. Akçaabat-Düzköy yolunda sona yaklaştık. Mahalle ve köy yollarında çalışmalarımız sürüyor. Vatandaşlarımızın yaşamını kolaylaştıracak hizmetleri hayata geçirmeye devam edeceğiz” diye konuştu.
Bayram öncesi düzenlenen iftar programında, birlik ve beraberlik mesajları öne çıktı. İGFA