Gebze’de Kütüphane Haftası Coşkusu: “İyileştiren ve Geliştiren Kütüphane” Teması Öne Çıktı

KOCAELİ – Gebze’de 62. Kütüphane Haftası kapsamında düzenlenen etkinlikler, anlamlı programlarla kutlandı.

YAŞAM - 31-03-2026 15:03

“İyileştiren ve geliştiren kütüphane” temasıyla gerçekleştirilen organizasyon, yoğun katılımla dikkat çekti.

Öğrencilerden Oratoryo ve Müzik Dinletisi

Gebze Belediyesi Kütüphaneleri, İlçe Halk Kütüphanesi ve Mehmet Tuğrul Tekbulut Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi iş birliğinde düzenlenen program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başladı.

Programda öğrenciler tarafından hazırlanan oratoryo ve müzik dinletisi, katılımcılar tarafından büyük beğeni topladı. Etkinlikte konuşan İlçe Halk Kütüphanesi Müdürü Tevhide Buğan, kütüphanelerin bireysel gelişim ve toplumsal ilerleme açısından taşıdığı öneme dikkat çekti.

En Çok Okuyanlara Ödül

Programın sonunda Gebze Kaymakamı Mehmet Ali Özyiğit ve Gebze Belediye Başkan Yardımcısı Zeynep Yıldırım, en çok kitap okuyan okurlara ödüllerini takdim etti.

Etkinlik, kitaba ve okumaya teşvikin önemini bir kez daha ortaya koydu.

Kitapseverler Meydanda Buluşacak

Kütüphane Haftası etkinlikleri kapsamında Gebze Kent Meydanı’nda saat 12.30-13.00 arasında Türkiye genelinde eş zamanlı kitap okuma etkinliği gerçekleştirilecek.

Yetkililer, tüm kitapseverleri bu anlamlı buluşmaya davet etti.

Programa; Gebze Kaymakamı Mehmet Ali Özyiğit, Belediye Başkan Yardımcısı Zeynep Yıldırım, Garnizon Komutanı Personel Albay Mustafa Bulut, İlçe Milli Eğitim Müdürü Şenol Pekgöz, İlçe Sağlık Müdürü İlhan Kadıoğlu, İlçe Gençlik Merkezi Müdürü Köksal Turan, siyasi parti temsilcileri ve basın mensupları katıldı. İGFA

Günün Diğer Haberleri