Gerçekleştirilen toplantıda, il genelinde sahipsiz sokak hayvanlarına yönelik yürütülen çalışmalar detaylı şekilde ele alındı. Mevcut durumun değerlendirildiği görüşmede, kurul üyeleri de söz alarak yapılan çalışmalar hakkında görüş ve önerilerini paylaştı. Karşılıklı istişarelerin yapıldığı toplantıda, hayvanların korunmasına yönelik atılabilecek yeni adımlar da gündeme geldi.
Toplantının ardından kısa bir değerlendirmede bulunan Vali Taşyapan, katılımcılara katkılarından dolayı teşekkür ederek, yürütülen çalışmaların önemine dikkat çekti ve tüm kurumlara görevlerinde başarılar diledi.