Ziyaretlerde hem yürütülen çalışmalar değerlendirildi hem de ortak projeler üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.
Derneklerle Yakın Temas Kuruldu
İzmit Belediyesi’nin sivil toplumla iletişimini güçlendirmek amacıyla gerçekleştirilen ziyaret programı kapsamında Eray Bodur, çeşitli dernek temsilcileriyle birebir görüşmeler yaptı.
Ziyaretlerde derneklerin faaliyetleri hakkında bilgi alınırken, yerel yönetim ile sivil toplum arasındaki iş birliğinin artırılması gerektiği vurgulandı.
Ortak Projeler Masaya Yatırıldı
Görüşmelerde sadece mevcut çalışmalar değil, ilerleyen süreçte hayata geçirilebilecek ortak projeler de ele alındı. Sosyal dayanışmayı artıracak projelerin önemine dikkat çekilirken, karşılıklı fikir alışverişi yapıldı.
Bu ziyaretlerin, kentte daha güçlü bir sosyal yapı oluşturulmasına katkı sağlaması hedefleniyor.
Birçok Dernek Temsilcisiyle Görüşüldü
Program kapsamında Eray Bodur; Gölcük Trakya İlleri Kültür, Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği Başkanı Ramazan Korkut, Kocaeli Trabzonlular Derneği Başkanı İbrahim İbrahimoğlu, Türk Kadınlar Birliği Kocaeli Şube Temsilcisi Aysel Baladın ve Türkiye Emekliler Derneği İzmit Şubesi Başkanı Adem Özata ile bir araya geldi.
Ziyaretlerde karşılıklı iyi niyet temennileri paylaşılırken, kentte sosyal dayanışmayı güçlendirecek çalışmaların önemi bir kez daha vurgulandı. İGFA