Sağlık çalışanlarından oluşan ekip, turnuvayı namağlup tamamladı.
81 İlde Eş Zamanlı Turnuva
Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından 81 ilde eş zamanlı olarak düzenlenen organizasyon, sağlık çalışanlarının spora teşvik edilmesini amaçladı. Edirne ayağında Keşan ekibi, sergilediği performansla rakiplerini geride bıraktı.
Namağlup Şampiyonluk
Keşan İlçe Sağlık Müdürlüğü’nü temsilen turnuvaya katılan:
Sağlık Memuru Erol Gegeoğlu Çevre Sağlığı Teknisyeni Şanser Erener Biyolog Müjdat Özgürturnuva boyunca rakiplerine set vermeden şampiyonluğa ulaştı.
“Sağlıklı Türkiye Yüzyılı” Vizyonu
14 Mart Tıp Bayramı kapsamında düzenlenen turnuva ile sağlık çalışanlarının fiziksel aktiviteye katılımının artırılması ve sporun yaşamın bir parçası haline getirilmesi hedeflendi.
Dr. Çetin’den Tebrik
Keşan İlçe Sağlık Müdürü Dr. Hakan Çetin, şampiyon ekibi makamında kabul ederek tebrik etti. Çetin, “Arkadaşlarımız hem mesleklerini hem de kurumumuzu en iyi şekilde temsil etti. Sağlıklı bir toplum için önce bizlerin sporla iç içe olması gerekiyor” dedi. İGFA