Kütahyaspor U-15 Takımı Şampiyonluk Sonrası Belediye’de Ağırlandı

Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, U-15 Gelişim Ligi’nde namağlup şampiyon olan Kütahyaspor U-15 takımını makamında kabul etti. Genç sporcuların başarısı şehirde büyük gurur oluşturdu.

SPOR - 02-04-2026 17:18

32 Maçta Yenilgi Görmeden Şampiyon Oldular

2025-2026 sezonu U-15 Gelişim Ligi 9. Grup’ta mücadele eden Kütahyaspor U-15 takımı, oynadığı otuz iki maçta yenilgi almadan şampiyonluk elde etti.

Başarılarıyla dikkat çeken genç futbolcular, teknik ekipleriyle birlikte Belediye Başkanı Eyüp Kahveci tarafından ağırlandı.

Başkan Kahveci’den Tebrik ve Destek Mesajı

Ziyarette sporcular ve teknik heyetle yakından ilgilenen Başkan Kahveci, elde edilen başarının azim, disiplin ve takım ruhunun bir sonucu olduğunu vurguladı.

Şampiyonluğun Kütahya için büyük bir gurur kaynağı olduğunu ifade eden Kahveci, altyapıdan yetişen sporcuların geleceğe umut verdiğini belirtti.

Genç Yeteneklere Destek Sürecek

Kahveci, Kütahya’da sporun gelişmesi ve genç yeteneklerin desteklenmesi için çalışmaların kararlılıkla devam edeceğini ifade etti.

Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi. İGFA

Günün Diğer Haberleri