Maltepe Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla ilçe genelinde düzenlediği etkinliklerde binlerce vatandaşa aşure ikram etti.
Birlik, beraberlik ve paylaşmanın simgesi olarak gerçekleştirilen aşure dağıtımına Maltepe Belediye Başkanı Esin Köymen de katıldı.
Etkinliğin ana merkezi Maltepe Meydanı olurken, hazırlanan aşureler öğle saatlerinden itibaren vatandaşlara dağıtıldı.
Dağıtım sırasında Maltepelilerle bir araya gelen Belediye Başkanı Esin Köymen, vatandaşlarla sohbet ederek aşure ikramında bulundu.
Aşure Dağıtımı Mahallelerde de Yapıldı
Maltepe Belediyesi, aşure ikramını yalnızca ilçe meydanında değil, ilçenin farklı mahallelerinde de sürdürdü.
Bu kapsamda Aydınevler ve Zümrütevler mahallelerinde kurulan semt pazarlarında stantlar oluşturularak alışveriş yapan vatandaşlara ve pazar esnafına aşure ikram edildi.
Vatandaşlardan Teşekkür
Aşure ikramına katılan vatandaşlar, Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma kültürünü yaşatan etkinlikten memnuniyet duyduklarını ifade etti.
İlçe sakinleri, Belediye Başkanı Esin Köymen ile etkinlikte görev alan belediye personeline teşekkür etti.