Başkan Köymen, çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi alırken vatandaşlarla da bir araya geldi.
Çalışmalar Yerinde İncelendi
Maltepe Belediyesi tarafından emekli vatandaşlar için hayata geçirilen projede incelemelerde bulunan Başkan Esin Köymen’e, başkan yardımcıları ve birim müdürleri eşlik etti.
Projede gelinen son durumu değerlendiren Köymen, yürütülen çalışmalar hakkında detaylı bilgi aldı.
“Emekliler İçin Yeni Buluşma Noktası”
Başkan Köymen, Emekli Dayanışma Evi’nin sosyal dayanışmayı güçlendirecek önemli bir merkez olacağını belirtti.
“Paylaşımın, sohbetin ve dayanışmanın güçlendiği bu özel mekân, emeklilerimiz için yeni bir buluşma noktası olacak” diyen Köymen, Maltepe’yi daha yaşanabilir bir kent haline getirmek için çalışmaların sürdüğünü ifade etti.
Vatandaşların Talepleri Dinlendi
İncelemelerin ardından mahalle sakinleriyle bir araya gelen Başkan Köymen, vatandaşların talep ve önerilerini dinledi.
Projeyle birlikte emeklilerin sosyal hayata daha aktif katılımının sağlanması hedefleniyor. İGFA