Vatandaşların mağduriyet yaşamaması için sahaya inen ekipler, su baskını riskine karşı önleyici çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
MANİSA – Yağışın başladığı ilk andan itibaren araç ve personeliyle sahada görev yapan ekipler, kritik noktalarda yoğun mesai harcıyor.
Su Baskınlarına Karşı Önlem Alındı
Büyükşehir ve MASKİ ekipleri, su akışını engelleyebilecek unsurları temizleyerek altyapı hatlarının açık kalmasını sağladı. Özellikle su baskını riski bulunan bölgelerde önleyici tedbirler alınarak olası olumsuzlukların önüne geçildi.
Vatandaşlardan gelen ihbarlara da hızlı şekilde müdahale edildiği bildirildi.
Başkan Dutlulu: “Teyakkuz Halindeyiz”
Çalışmaları yakından takip eden Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, ekiplerin 24 saat esasına göre görev yaptığını belirtti.
Dutlulu, “Vatandaşlarımızın mağdur olmaması için tüm ekiplerimizle sahadayız. İhtiyaç duyulan her noktaya hızla ulaşıyoruz ve çalışmalarımız kesintisiz devam edecek” dedi.
Dere ve Kanallarda Temizlik Sürüyor
Yağışların etkisini artırdığı bölgelerde dere ve kanal temizliklerinin aralıksız sürdüğü ifade edildi. Suyun tahliyesinde herhangi bir aksama yaşanmaması için tüm teknik imkânların seferber edildiği belirtildi.
Vatandaşlara Çağrı
Yetkililer, yağışlar devam ettiği sürece saha çalışmalarının süreceğini belirterek vatandaşların taleplerini ilgili hatlar üzerinden iletebileceğini duyurdu.
Vatandaşlar; MASKİ ALO 185, ALO 153 Çözüm Merkezi, 444 99 45 WhatsApp hattı ve belediyenin sosyal medya hesapları üzerinden destek talebinde bulunabiliyor.
Manisa Büyükşehir Belediyesi, sağanak yağış süresince tüm ekipleriyle sahada kalarak vatandaşların güvenliğini sağlamayı sürdürüyor. İGFA