Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, 17 ilçede ilaçlama faaliyetlerini aralıksız sürdürüyor.
Sulak Alanlardan Rögarlara Kadar Geniş Kapsam
Çalışmalar kapsamında özellikle karasinek, sivrisinek ve diğer zararlıların üreme alanları olan sulak bölgeler, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlak alanlar düzenli olarak denetlenerek ilaçlanıyor.
Yürütülen faaliyetlerle zararlı popülasyonunun kontrol altına alınması ve yaz aylarında oluşabilecek sağlık risklerinin en aza indirilmesi hedefleniyor.
“7/24 Sahadayız”
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, çalışmaların kesintisiz sürdüğünü belirterek, “Vatandaşlarımızın sağlığı ve huzuru bizim için her şeyden önemli. Yaz aylarını sineksiz ve rahat geçirmeleri için şehrimizin her noktasında 7/24 görev başındayız” dedi.
140 Personel, 52 Araçla Mücadele
Sağlık Teknikeri Murat Eldeş ise çalışmalar hakkında bilgi vererek, “17 ilçede 140 personel ve 52 araçla planlı larvasit uygulamalarımızı sürdürüyoruz. Kışlak alanlardan sulak bölgelere kadar her noktada etkin mücadele yürütüyoruz” ifadelerini kullandı.
Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin yürüttüğü bu kapsamlı çalışma ile yaz sezonu öncesinde kent genelinde hijyen ve sağlık standartlarının artırılması amaçlanıyor. İGFA