MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin öncülüğünde yürütülen “Hayırlı Günler Komşum Ziyaretleri” ve “Derdin Derdimizdir Sohbet Toplantıları” kapsamında sahada yapılan çalışmaların detaylı şekilde değerlendirildiği toplantıda, teşkilatın daha geniş kitlelere ulaşması için izlenecek yol haritası da belirlendi.
“Her zaman sahadayız” mesajı
Toplantı sonrası açıklamalarda bulunan İl Başkanı İbrahim Bağ, teşkilatın sahadaki varlığını daha da güçlendireceklerini vurguladı. Bağ, “Liderimiz Sayın Devlet Bahçeli’nin ortaya koyduğu vizyon doğrultusunda çalışmalarımıza aralıksız devam ediyoruz. Vatandaşlarımızın kapısını çalıyor, gönüllerine dokunuyoruz. Bizler sadece seçim dönemlerinde değil, her zaman sahada olan bir anlayışın temsilcileriyiz” dedi.
Bağ, önümüzdeki süreçte saha çalışmalarının daha da yoğunlaşacağını belirterek, vatandaşların sorunlarını yerinde dinleyip çözüm üretmeye devam edeceklerini ifade etti.
Toplantıda alınan kararlar doğrultusunda, Bilecik genelinde daha kapsamlı ve koordineli saha çalışmalarının başlatılması planlanıyor. İGFA