Bakan Yumaklı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan’ın Su Verimliliği Seferberliği kapsamında yaptığı paylaşımı alıntılayarak sosyal medya hesabından açıklamada bulundu.
Su kaynaklarının korunmasına yönelik çalışmaların yeni bir aşamaya geçtiğini belirten Yumaklı, Su Verimliliği Bilgi Sistemi’nin kullanıma alındığını duyurdu. Yumaklı paylaşımında, “Suyun her damlası artık dijital kayıt altında. Risklere hazırlıklı ve krizlere dayanıklı bir Türkiye için Su Verimliliği Bilgi Sistemi’ni hayata geçirdik” ifadelerine yer verdi.
Su Verimliliği Seferberliği Vurgusu
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, açıklamasında Su Verimliliği Seferberliği’nin önemine dikkat çekerek, su kaynaklarının korunmasına yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğünü belirtti.
Bakan Yumaklı ayrıca, Su Verimliliği Seferberliği’ne himayeleriyle öncülük eden ve sürece destek veren Emine Erdoğan’a teşekkür etti.
Su kaynaklarının daha etkin yönetilmesi amacıyla geliştirilen sistemin, su verimliliği çalışmalarının takip edilmesi ve planlanmasında önemli katkı sağlaması hedefleniyor.
Emine Erdoğan’dan Destek Mesajı
Emine Erdoğan da paylaşımında Su Verimliliği Seferberliği’nin su kaynaklarının korunması amacıyla başlatılan önemli bir dönüşüm hareketi olduğunu ifade etti.
Su Verimliliği Bilgi Sistemi ve Belgelendirme Süreci’nin suyun korunmasına yönelik çalışmaları daha da güçlendireceğine inandığını belirten Emine Erdoğan, uygulamanın sürdürülebilir bir geleceğin inşasına katkı sunmasını temenni etti.
Su Verimliliği Bilgi Sistemi ile su kaynaklarının korunmasına yönelik çalışmaların daha sistemli ve veriye dayalı şekilde yürütülmesi amaçlanıyor.