İçişleri Bakanlığı’nın sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, operasyonların Jandarma Genel Komutanlığı Narkotik Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı ile Cumhuriyet Başsavcılıklarının koordinasyonunda gerçekleştirildiği bildirildi.

Uyuşturucu madde bulunduran şahıslara yönelik yürütülen çalışmalarda 146 asayiş timi, 8 komando timi ve 634 jandarma personeli görev aldı. Operasyonlara ayrıca 13 özel eğitimli narkotik arama köpeği de destek verdi.

Antalya, Aydın, Diyarbakır, Isparta ve Kayseri’de eş zamanlı olarak gerçekleştirilen operasyonlarda çok sayıda adrese yönelik çalışma yürütüldü. Operasyonlar sonucunda uyuşturucu madde bulundurduğu değerlendirilen toplam 341 şüpheli yakalanarak gözaltına alındı.

Operasyonlar Eş Zamanlı Gerçekleştirildi

Jandarma ekipleri tarafından yürütülen operasyonlarda, uyuşturucu madde bulunduran ve bu suçla bağlantılı olduğu değerlendirilen şahısların tespit edilmesine yönelik çalışmalar gerçekleştirildi. Operasyonların ilgili Cumhuriyet Başsavcılıklarının talimatları doğrultusunda yürütüldüğü belirtildi.

Bakanlık tarafından yapılan açıklamada, uyuşturucu ile mücadelenin ülke genelinde kararlılıkla sürdürüldüğü ifade edildi.

 

 

Uyuşturucuyla Mücadele Mesajı

İçişleri Bakanlığı açıklamasında, güvenlik güçlerinin uyuşturucu suçlarına karşı yürüttüğü çalışmaların aralıksız devam ettiği vurgulandı.

Açıklamada, “Güvenlik güçlerimizin etkin operasyonları ve toplumumuzun desteğiyle, gençlerimizin geleceğini hedef alan zehir satıcılarına karşı mücadelemizi kararlılıkla sürdürüyoruz” ifadelerine yer verildi.

Operasyon kapsamında yakalanan şüpheliler hakkında adli işlemlerin ilgili birimler tarafından sürdürüldüğü öğrenildi.