Kanaat Önderleri ve Vatandaşlarla Buluşma

Gerçekleşen ziyarette Şemdinli’den gelen kanaat önderleri ve köy sakinleri, İl Başkanı Zeydin Kaya ile bir araya geldi. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede karşılıklı sohbet ve değerlendirmelerde bulunuldu.

Birlik ve Beraberlik Mesajı

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren İl Başkanı Kaya, konuklarına teşekkür etti.

Kaya, birlik ve beraberliğin önemine vurgu yaparak, dayanışma içinde hareket etmenin her zaman güç kazandıracağını ifade etti.

Teşekkür ve İyi Dilekler

Nazik ziyaretleri dolayısıyla misafirlerine teşekkür eden Kaya, bu tür buluşmaların toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini belirtti.

Ziyaret, iyi dilek ve temennilerle sona erdi.