ANKARA – Özellikle il sınırlarında yoğunlaşan kar yağışına karşı ekiplerin sahada aktif olarak görev yaptığı bildirildi.

Trafik Akışı Kesintisiz Sürüyor

Bakanlık tarafından yapılan açıklamada, yürütülen çalışmalar sayesinde güzergâh boyunca yolların açık tutulduğu ve trafik akışının kesintisiz şekilde devam ettiği ifade edildi.

Yoğun kar yağışına rağmen ulaşımda herhangi bir aksama yaşanmaması için gerekli tüm önlemlerin alındığı vurgulandı.

Ekipler 7 Gün 24 Saat Görevde

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, tüm güzergâhlarda kesintisiz ulaşım sağlanması amacıyla ekiplerin 7 gün 24 saat esasına göre çalışmalarını sürdürdüğünü duyurdu.

Karla mücadele çalışmalarının aralıksız devam ettiği belirtilirken, sürücülerin de dikkatli olması ve trafik kurallarına uyması istendi.

Bakanlık, olumsuz hava koşullarına rağmen ulaşımın güvenli şekilde sürdürülebilmesi için çalışmaların kesintisiz devam edeceğini bildirdi. İGFA