DEM Parti Hakkâri İl Eş Başkanı Behçet Kanat, yerine kayyum atanan Hakkâri Belediye Eş Başkanı Viyan Tekçe ve beraberindeki il yönetimi, haftalık saha çalışmaları kapsamında Hakkâri Devlet Hastanesi’ni ziyaret etti.
Gerçekleştirilen ziyarette heyet, tedavi gören hastalar, hasta yakınları ve sağlık çalışanlarıyla bir araya gelerek geçmiş olsun dileklerini iletti.
Hastane servislerini ziyaret eden heyet üyeleri, vatandaşların talep ve önerilerini dinlerken sağlık hizmetlerine ilişkin görüş ve değerlendirmeleri de yerinde aldı.
Hasta Yakınlarıyla Görüştüler
Ziyaret kapsamında yoğun bakım ünitesinde tedavi gören hastaların yakınlarıyla da bir araya gelen heyet, geçmiş olsun dileklerini ileterek dayanışma mesajı verdi.
Heyet üyeleri, vatandaşların sorunlarını yerinde dinlemenin önemine dikkat çekerek saha çalışmalarını sürdüreceklerini ifade etti.
Halkla Buluşmalar Sürecek
DEM Parti heyeti, halkın her koşulda yanında olmaya devam edeceklerini belirterek, vatandaşların sorunlarını yerinde dinleyip çözüm önerilerinin geliştirilmesine katkı sunmayı amaçladıklarını kaydetti.
Ziyaret, tedavi gören hastalara acil şifalar dilenmesinin ardından sona erdi.
