“Aziz milletimizin kalbinde yaşamaya devam edecek”

Bursa’da personel servis aracına yönelik gerçekleştirilen terör saldırısında şehit düşen Cengiz Yiğit için bir anma mesajı paylaşan Bakan Gürlek, şehidin unutulmayacağını vurguladı.

Mesajında Yiğit’i rahmetle andığını belirten Gürlek, “Kahraman şehidimiz, aziz milletimizin kalbinde yaşamaya devam edecektir” ifadelerini kullandı.

Şehidin hatırası yaşatılacak

Bakan Gürlek, şehitlerin emanetine sahip çıkmaya devam edeceklerini belirterek, Yiğit’in hatırasının daima yaşatılacağını ifade etti.

Mesajında “Ruhu şad, mekânı cennet olsun” sözlerine de yer veren Gürlek, şehit Cengiz Yiğit’e Allah’tan rahmet diledi. İGFA