Yeşil-beyazlı ekibin bu büyük başarısı Osmangazi’de hem stadyumda hem de meydanlarda binlerce kişinin katılımıyla kutlandı.

Sezon boyunca ortaya koyduğu performansla dikkat çeken Bursaspor’un şampiyonluk maçı, Osmangazi Belediyesi’nin organizasyonlarıyla geniş kitlelere ulaştırıldı. Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadyumu’nda çocuklar maçı yerinde izlerken, Osmangazi Meydanı’nda kurulan dev ekranda da vatandaşlar omuz omuza şampiyonluk coşkusunu yaşadı.

Başkan Aydın’dan Şampiyonluk Mesajı

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Bursaspor’un şampiyonluk sevincini stadyumda taraftarlarla birlikte yaşadı. Yeşil-beyazlı ekibi tebrik eden Aydın, “Bursaspor, taraftarıyla, yönetimiyle ve futbolcusuyla hak ettiği yere çok yakın. İnşallah Süper Lig’e de çıkarak yeniden en üst seviyede mücadele edecek” dedi.

Çocuklar Stadyumda Unutulmaz Anlar Yaşadı

Osmangazi Belediyesi, sezon boyunca farklı mahallelerden çocukları stadyuma götürerek Bursaspor sevgisini aşılamaya devam etti. Şampiyonluk maçında da 120 çocuk tribünlerde yer alarak takımlarına destek verdi.

Molla Gürani ve Yeşilova başta olmak üzere birçok mahalleden gelen çocuklar, maç boyunca tezahüratlarla takımlarına destek olurken, yaşadıkları mutluluğu “unutulmaz bir an” olarak ifade etti.

Meydanlar Bayram Yerine Döndü

Osmangazi Meydanı’nda kurulan dev ekranda maçı izleyen yüzlerce taraftar, bitiş düdüğüyle birlikte büyük bir sevinç yaşadı. Forma, atkı ve bayraklarla meydanı dolduran vatandaşlar, tezahüratlar eşliğinde şampiyonluğu kutladı.

Bursa genelinde olduğu gibi Osmangazi’de de yaşanan bu coşku, Bursaspor’un şampiyonluğunun kentte ne kadar büyük bir anlam taşıdığını bir kez daha ortaya koydu. İGFA