Kış aylarında ihtiyaç sahibi vatandaşlara destek olmayı amaçlayan proje kapsamında bu dönem toplam 6,6 milyon TL’lik yardım sağlandı.
2025-2026 dönemi boyunca yürütülen destek programı ile binlerce hane, artan enerji maliyetleri karşısında rahat bir nefes aldı.
3 Bin 850 Fatura İçin 6,6 Milyon TL Destek
Denizli Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen proje kapsamında, Ocak-Mart 2026 dönemine ait ısınma giderleri için vatandaşlara aylık 1.500 TL’ye kadar destek verildi. Bu süreçte her haneye toplamda 4.500 TL’ye kadar katkı sağlandı.
Toplamda 3 bin 850 faturayı kapsayan destek ödemeleriyle 6,6 milyon TL ihtiyaç sahiplerine ulaştırılırken, son taksitlerin de yatırılmasıyla birlikte program tamamlandı.
Başkan Çavuşoğlu: “Binlerce Haneye Nefes Olduk”
Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, ekonomik zorlukların arttığı bir dönemde vatandaşların yanında olmaya devam ettiklerini belirtti. Isınma desteğiyle özellikle dar gelirli ailelerin yükünü hafifletmeyi hedeflediklerini ifade eden Çavuşoğlu, şunları söyledi:
“Bu dönem hemşehrilerimizin en temel ihtiyaçlarından biri olan ısınma giderlerine 6,6 milyon liralık destek sağlayarak binlerce hanemize nefes olduk. Şehrimizin huzuru ve refahı için tüm imkânlarımızı vatandaşlarımız adına kullanmaya devam edeceğiz. Biz bu şehri sadece hizmetle değil, sevgi ve dayanışmayla büyütmeye söz verdik.”
Denizli Büyükşehir Belediyesi’nin sosyal destek projelerinin, ihtiyaç sahibi vatandaşlara katkı sunmaya önümüzdeki süreçte de devam edeceği belirtildi. İGFA
